İstanbul belediyesi personel alımı başvuru şartları
1. Belbim personel alımı için çalışmak isteyenlerin kurumu için istatistiklerin tutulması, formlar ve dosyaların oluşturulması konularında bilgili olması, herhangi bir sigortalı işte çalışmıyor olması ve üniversitelerin endüstri mühendisliği, işletme mühendisliği ve yönetim bilişim sistemleri bölümlerinden mezun olmaları gerekiyor.
2. İstanbul belediyesi memur alımı kapsamında başvuru yapacak olanların en az 5 yıl aktif proje yöneticiliği yapmış olması, herhangi bir adli sicil kaydının bulunmaması, etkili iletişim tekniklerine hakim olmaları ve ERP projesinde görev almış olmaları gerekiyor.
3. Kamu memur alımı için çalışmak isteyenlerin proje başlatma, planlama, raporlama ve bütçe yönetimi konularına deneyim olmaları, kamusal haklardan mahrum olunmaması, kriz yönetimi becerisine ve temsil yeteneğine sahip olmaları ayrıca askerlik görevleri ile ilgili olarak ilişkilerinin bulunmaması gerekiyor.
4. Proje yönetim uzmanı alımı için kişilerin PMI ve proje yönetim süreçlerine hkim olması, görevlerini yapmalarına engel bir sağlık sorunlarının olmaması, özgüveni yüksek ve aktif çalışma şartlarına uyumlu olmaları ve devletin güvenliğine karşı suçlar işlenmemiş olması gerekiyor.
Proje ve ürün yönetim uzmanı alımı başvuru bilgileri
• Son başvuru tarihi 04.01.2022 olarak açıklanmıştır.
• Resmi başvurular için aşağıda yazılı olan link üzerinden işlem yapılması gerekiyor.
• Telefon: 0 212 468 00 00
BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ