Aile Bakanlığı SYDV Büro Görevlisi Alımı Açıklandı

Aile Bakanlığı SYDV Büro Görevlisi Alımı Açıklandı
Aile Bakanlığı SYDV Büro Görevlisi Alımı Açıklandı
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kırıkkale İli Çelebi Sosyal Yardım ve Dayanışma Vakfı (SYDV) yaptığı açıklamada alınacak personelin daimi kadroda Büro Görevlisi olarak kurum bünyesinde istihdam edileceği belirtti.

Adaylarda aranan genel nitelikler 

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak, Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak, 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak, Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak, En az 4 yıllık lisans eğitimini tamamlamış olmak, Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak, Kamu haklarından mahrum bulunmamak, Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak ve İş Tanımlarında belirtilen nitelikleri taşımak şartları aranmaktadır.

Büro Görevlisi için aranan nitelikler

Word, Excel vb. temel bilgisayar programlarını iyi düzeyde kullanabilmek, Sosyal iletişim becerisine sahip olmak, Her türlü mevsim ve iklim şartında görevini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalığı ile vücut veya akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile özrü bulunmamak, (Göreve başlaması uygun bulunan adaylardan bu durumu belirtir tam teşekküllü bir hastaneden alınmış sağlık raporu istenecektir), 4734 sayılı Kamu İhale Kanununu ve Muhasebeyi biliyor olmak, bunlarla ilgili sertifikaları olanlar öncelikli olarak değerlendirilecektir ve Kırıkkale merkez veya İlçelerinde geriye dönük en az bir senedir ikamet ediyor olmak.şartları aranmaktadır.

Büro Personeli Kimdir? 

Büro personeli; şirketlerin büro ya da ofislerinde, günlük işleyişten sorumlu olan ve işlerin koordineli bir şekilde yürütülmesini sağlayan personeldir. Şirketin statüsüne göre başvuru alma, bilgisayar girişleri sağlama, günlük yazışmaları ayarlama, arşivleme, raporlama gibi işleri yürütme ve ilgili kurum/kuruluşlarla bağlantı kurma gibi işlerden büro personeli sorumludur.
 
Büro Personelinin görevleri nelerdir?

Büro personelleri birçok farklı kurum ve kuruluşlarda görev alabilir. Çalışacakları kuruma göre görevleri belirlenir. Eğer bir şirkette büro personeli olacaksanız, firmaya ait günlük işleri düzenleme, evraklarla ilgilenme, bilgisayar başında çalışma gibi görevler üstlenebilirsiniz. Kamu kurum ve kuruluşlarında çalışmaya başladığınızda ise kayıt alma, başvuru kabul etme, müşteri ya da bireylerin işlemlerini yerine getirme gibi görevlerde bulunabilmeniz mümkündür.

Adaylar için son başvuru tarihi 10 Temmuz 2020’dir.

Adaylar için evrak teslimi için son tarih 13 Temmuz 2020’dir.

Adaylar için SYDV ilan numarası 1146264’tür.

Aile Bakanlığı SYDV Büro Görevlisi Alımı Açıklandı

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Giriş Yap

Memur Alımı ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin

Bize Katılın