Belediye Arşiv Ve Destek Memur Alımı İlanı Yayınlanmıştır

Belediye Arşiv Ve Destek Memur Alımı İlanı Yayınlanmıştır
Belediye Arşiv Ve Destek Memur Alımı İlanı Yayınlanmıştır
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Daimi personel alımı ilanları için başvuru gerçekleştirmek isteyen vatandaşların karabük belediyesi tarafından açıklanmış kamu personel alımı başvuru şartları karşılaması gerekiyor.

Başvuru Bilgileri Nedir?

Kamu memur alımı İlanları için son başvuru tarihi 24.08.2021 olarak bildirildi.

Adaylar başvurularını aşağıda yazılı olan adres üzerinden yapacaktır.

Bayır mahallesi Menderes caddesi No: 101 Merkez – Karabük

Başvuru Şartları Nedir?

Kamu ilanları için başvuru yapmak isteyen bütün adayların önlisans veya lisans mezunu olması ve Türk vatandaşı olması gerekiyor.

Daimi işçi alımı ilanı için başvuru işleminde bulunmak isteyenlerin emekliliğe hak kazanmamış olması ve kamusal haklardan mahrum olunmaması gerekiyor.

Karabük iş ilanları kapsamında başvuru yapmak isteyen vatandaşların askerlik görevleri ile ilgili olarak ilişkilerinin bulunmaması gerekiyor.

Belediye memur alımı ilanı için bütün adayların Karabük il sınırları içinde ikamet ediyor olması ve görevlerini yapmalarına engel bir sağlık sorunlarının olmaması gerekiyor.

 

karabuk-memur-24-8.jpg

 

Kamu İstenen Belgeler

Nüfus cüzdanının aslı ile birlikte fotokopisi.

Mezun olunan eğitim kurumunun diploması.

Sürücü belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi.

Sağlık Raporu.

Adli sicil belgesi.

Askerlik durum belgesi.

İkametgah Belgesi.

SGK hizmet dökümü.

Belediye Arşiv Ve Destek Memur Alımı İlanı Yayınlanmıştır

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Giriş Yap

Memur Alımı ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin

Bize Katılın