Belediye Büro İşçisi Alımı İlanları Açıklandı

Belediye Büro İşçisi Alımı İlanları Açıklandı
Belediye Büro İşçisi Alımı İlanları Açıklandı
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Büro memur alımı ilanları için başvuru yapmak isteyen kişilerin kuruluş tarafından bildirilmiş olan bütün şartları taşıması gerekmekte

Başvuru Bilgileri Nedir?

Belediye büro görevlisi alımı ilanları son başvuru tarihi 18.08.2021 olarak bildirildi.

Adaylar başvurularını aşağıda yazılı olan adres üzerinden yapacaktır.

https://kariyer.ibb.istanbul/ilanlar/genel-basvuru-5

Başvuru Şartları Nedir?

Belediye kamu personel alımı ilanı için başvuran şahısların 18-40 yaş arası ve lise mezunu olması gerekmektedir.

Bütün adayların bilgisayar ve ofis araç gereçlerini iyi kullanması gerekiyor.

Görevli olduğu birimde işlerine ait yazışma takip ve analiz raporlama ve belge tasnifi ile arşivlemesi gibi işleri yapabilmelidir.

Birime gelen her türlü evrak ve dökümanları kurallara göre kaydetmek ve dosyalaması gerekiyor.

İstanbul belediye memur alımı için başvuran şahısların bütün isper adaylarının Türk vatandaşı olması gerekiyor.

İsper A.Ş kurumu kamu personel alımı ilanları için başvuranların kamusal haklardan mahrum olunmaması gerekiyor.

 

isper-buro-18-8.jpg

Kamu İstenen Belgeler

Nüfus cüzdanının aslı ile birlikte fotokopisi.

Mezun olunan eğitim kurumunun diploması.

Sürücü belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi.

Sağlık Raporu.

Adli sicil belgesi.

Askerlik durum belgesi.

İkametgah Belgesi.

SGK hizmet dökümü.

Belediye Büro İşçisi Alımı İlanları Açıklandı

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Giriş Yap

Memur Alımı ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin

Bize Katılın