Belediye Daimi Kadro Sekreter Alımı Açıkladı

Belediye Daimi Kadro Sekreter Alımı Açıkladı
Belediye Daimi Kadro Sekreter Alımı Açıkladı
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kastamonu İli Daday Belediye Başkanlığı Personel Ltd. Şti. İŞKUR’da yaptığı açıklamada alınacak personelin daimi kadroda Sekreter olarak kurum bünyesinde görev yapmak üzere alınacağını belirtti.

Sekreter için aranan nitelikler (Daimi Kadro 1 personel)

En az Lise mezunu olmak, Askerlik görevini yapmış olmak, 30 yaşından büyük olmak, Erkek olmak, Alanında deneyimli olmak ve Daday ilçesinde ikamet etmek şartları aranmaktadır.

Başvuruda istenen belgeler

İş başvuru formu, Nüfus cüzdan fotokopisi, Adli sicil kaydı, Terhis belgesi, Sağlık raporu, Diploma fotokopisi, İkametgah belgesi, Vukuatlı nüfus kayıt örneği, SGK hizmet dökümü ve 2 adet fotoğraf istenmektedir.

Adaylar için başvuru tarihleri 24 – 26 Haziran 2020’dir.

Başvuru kılavuzu.

Sekreter Kimdir?

Sekreter, bir şirket veya yönetici için temel büro, organizasyon ve ofis sorumluluklarını yerine getiren kişiye verilen mesleki unvandır. Sekreter, ofise gelen insanlara profesyonel bir karşılama sunarak iş imajını yansıtır.

Sekreterin Sorumlulukları Nelerdir?

Sekreter, bir takımın parçası veya bireysel olarak profesyonellere idari destek sağlar. Sekreterin üstlendiği rol, sektöre, işverenin büyüklüğüne ve sorumluluk seviyelerine göre farklılıklar gösterir. Sekreterin genel görev tanımı şu başlıklar altında toplanabilir;

Çağrıları cevaplamak, mesajları not almak ve yazışmaları yönetmek, Müşterileri kabul etmek, ilgili birimlere yönlendirmek, Günlük iş raporu tutmak, Randevuları ayarlamak, Toplantı tarihlerini düzenlemek ve taraflara hatırlatmak, İş yükünü sıralandırmak, Seyahat planlamalarını yapmak, Yeni prosedürleri ve idari sistem değişikliklerini uygulamak, İlgili kuruluşlar ve müşterilerle iletişim kurmak, Fatura ve giderleri kaydetmek veya işlemek, Veritabanını yedekleyerek şirket bilgilerini güvence altına almak, Stok durumunu kontrol ederek ofis malzemeleri envanterini tutmak; ihtiyaç duyulan malzemeleri öngörmek; sarf malzemesi siparişlerini vermek ve hızlandırmak; sarf malzemelerinin alındığını doğrulamak, Müşteri bilgileri gizliliğini korumak.

İşverenlerin Sekreterlerde Aradığı Nitelikler Nelerdir?

Sekreterin, öncelikli olarak insan ilişkileri kuvvetli ve öz disiplin sahibi olması beklenir.

İşverenlerin bir sekreterde aradığı diğer özellikler ise şunlardır;

İş ve zaman yönetimi becerisi göstermek, Detaylara dikkat etmek, Sözlü ve yazılı iyi bir iletişim kabiliyetine sahip olmak, Proaktif olmak ve inisiyatif kullanabilmek, Çelişen talepleri yönetme, görevleri ve iş yükünü önceliklendirme becerisine sahip olmak, Microsoft Office programlarını kullanabilmek, Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilmek, Çalışmalarını asgari denetimle gerçekleştirecek motivasyona sahip olmak, Son teslim tarihine riayet etmek,
Esnek olmak, Sabırlı olmak, Erkek adaylar için askerlik yükümlülüğü bulunmamak; görevini tamamlamış, tecil ettirmiş ya da muaf olmak.

Belediye Daimi Kadro Sekreter Alımı Açıkladı

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Giriş Yap

Memur Alımı ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin

Bize Katılın