Belediye Memur Alımı İlanları 2021
Memur alımı ilanları kapsamı içerisinde Sarız belediyesi başkanlığı tarafından duyurulan kamu memur alımı iş ilanları için başvuracak tüm adayların istenilen şartları taşıması gerekmekte.
Memur Alımı Başvuru Bilgileri Nedir?
Büro personeli alımı ilanları için son başvuru tarihi 27 Temmuz 2021
1 tane Büro görevlisi alımı ilanına başvuru için kurumun aşağıda resmi olarak yazılı olan adres üstünden başvuru yapılması gerekiyor.
Bahçeli mahallesi Atatürk caddesi No: 6 Sarız – Kayseri
Kamu Memur Alımı Başvuru Şartları Nelerdir?
Büro memuru Sarız belediyesi resmi ilana başvuracak insanların branşlar için talep edilen eğitim diplomalarının olması zorunludur.
Kayseri memur alımı başvuru işleminde bulunacak olan kişilerin Güvenlik Araştırmasının temiz olması gerekiyor.
Kayseri Sarız Büro görevlisi iş ilanlarına başvuru yapmak isteyenlerin suç örgütleri için propaganda yapmamış olması gerekmekte.
Devlet Memuru Alımı İstenen Belgeler Nelerdir?
Devlet memuru sarız belediyesi için duyurulmuş resmi ilan başvuracak tüm adayların Kimlik kartının aslı ve fotokopisinin olması zorunludur.
Kayseri Kamu memur iş duyurusuna başvuru yapacak insanların faaliyetlerini sürekli olarak yürütmelerine engel olabilecek bir sağlık sorunlarının bulunmaması zorunludur.
Memur alımı Büro personel iş ilanları için başvuracak tüm şahısların vesikalık fotoğrafı olması zorunludur.