Bursa belediyesinin İŞKUR kurum dışı ilanlar kapsamında yayınladığı hizmet personeli alımı için başvuru yapmak isteyen adayların 18 ile 45 yaş arasında olmaları gerekiyor.
Bursa belediyesi İŞKUR hizmet personeli alımı başvuru şartları
1. İş başvurusu yapacak olanların tercihen halkla ilişkiler mezunu olmaları, işletim sistemi olarak Microsoft Office programları Word, Excel, PowerPoint gibi programları iyi derecede kullanıyor olması ve arşiv ve dokümantasyon hizmetlerini yapabilmesi gerekiyor.
2. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
3. Halkla ilişkiler ve organizasyon alanında en az 5 yıl deneyim sahibi olmaları, herhangi bir sigortalı işte çalışmıyor olması ve kurumu için istatistiklerin tutulması, formlar ve dosyaların oluşturulması konularında bilgili olması gerekiyor.
4. Kültürel etkinlik ve faaliyetlerde aktif görev almış olmak, herhangi bir adli sicil kaydının bulunmaması ve gerektiğinde belirli zamanlarda büro ve evrak işlerini takip edebilmesi gerekiyor.
5. Emekli olmaması, kamusal haklardan mahrum olunmaması ve gelen tüm talep ve şikayetleri toplamalı ve değerlendirmesi gerekiyor.
6. Tüm adayların Bursa il sınırları içinde yaşıyor olmaları, askerlik görevleri ile ilgili olarak ilişkilerinin bulunmaması, müşteri ilişkileri yönetimi becerisine sahip olmaları ve görevlerini yapmalarına engel bir sağlık sorunlarının olmaması gerekiyor.
Bursa belediyesi İŞKUR hizmet personeli alımı başvuru bilgileri
• Hizmet elemanı alımı son başvuru tarihi 29.12.2021 olarak açıklandı.
• İş başvurusu için bütün kişilerin aşağıda bulunan mail adresine özgeçmişlerini yollamaları gerekiyor.
• Başvuru esnasında belge istenmemektedir.
ozgeparil@bursakultur.com