Diyet Sırasında Ne Kadar Avokado Tüketilmelidir

Diyet Sırasında Ne Kadar Avokado Tüketilmelidir

Diyet yapanlar sıklıkla avokado meyvesini tercih ediyor. Yağ yakımı konusunda son derece etkili olan avokadonun diyette ne kadar tüketileceği de merak ediliyor.

Diyette ne kadar avokado tüketilmelidir? Diyet yapanlar yağ yakımına büyük bir önem veriyor. Zayıflamak için tercih edilen meyvelerden biri olan avokado içerisinde bulunan doymuş yağlar nedeniyle karın yağlarının yok olmasına katkıda bulunuyor.

Her Gün Yenilebilir Mi?

Diyet yapanlar için avokado her gün yenilmeli mi? Diyet yapanların günlük ortalama 2.000 kalori ve 65 gram yağ alması gerekir. Avokado meyvesi günlük yağ miktarının üçte birini içerisinde bulunduruyor. Uzmanlar günde yarım avokado tüketilmesinin uygun olacağını açıkladı.

Yağ Yakımına Yardımcı Mı?

Avokadonun yağ yakıp yakmadığı da merak ediliyor. Bölgesel zayıflama konusunda avokadonun önemli bir rolü bulunuyor. Meyvenin içerisinde bulunan doymamış yağ asitleri yağ yakımına da katkıda bulunuyor. Avokado içerisinde bulunan mineraller ve yağlarla enerji de veriyor. Sahip olduğu lifli yapı sayesinde diyet yapanların bir numaralı meyvesi oluyor. Avokadonun özellikle bel çevresindeki yağ yakımında son derece etkili olduğu biliniyor. Yapılan araştırmalara göre düzenli olarak avokado tüketen insanların daha az kilo aldığı görülüyor.

Avokadonun Zararları

Avokado meyvesinin diyette ki rolü son derece büyüktür. Peki, avokadonun zararları nelerdir? Birçok faydası bulunan bir meyvenin zararı bulunuyor? Avokado bilinçsiz olarak tüketildiğinde zarar verebilir. En sık görülen belirtiler arasında ise yoğun baş ağrısı ve migren bulunuyor. İçerisinde bulunan yağ oranı nedeniyle karaciğere zarar verebilir.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.