İzmir belediyesi KPSS şartsız memur alımı için başvuru gerçekleştirmek isteyen vatandaşların ortaöğretim mezunu olmaları, adli sicil arşivlerinin temiz olması ve 18 yaşından büyük olmaları gerekmekte.
İzdoğa kamu memur alımı başvuru şartları nedir?
1. Başvuru işlemlerinde bulunmak isteyenlerin arşiv ve dokümantasyon hizmetlerini yapabilmesi, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olması, formlar oluşturulması konularında bilgili olması ve herhangi bir sigortalı işte çalışmıyor olmak.
2. Tün başvuru yapacak vatandaşların en az ortaokul mezunu olması, işleri eksiksiz yerine getirmesi, herhangi bir adli sicil kaydının bulunmaması, evrak işlerini takip edebilmesi ve Microsoft Office programları Word, excel, powerpoint gibi programları iyi derecede kullanıyor olmak.
3. İzmir iş ilanları dahilinde açıklanmış kamu personel alımı için görev almak isteyenlerin kamusal haklardan mahrum olunmaması, talep ve şikayetleri toplamalı ve değerlendirmesi ve askerlik görevleri ile ilgili olarak ilişkilerinin bulunmaması gerekiyor.
4. Görevlerini yapmalarına engel bir sağlık sorunlarının olmaması, araç gereçlerin genel bakımlarının yapılmasını sağlaması, devletin güvenliğine karşı suçlar işlenmemiş olması ve içerik geliştirmeye açık olmaları gerekiyor.
İzmir belediyesi İzdoğa memur alımı başvuru işlemleri
• İzdoğa personel alımları için son başvuru tarihi 25.12.2021 olarak açıklanmıştır.
• İş başvurusu için bütün kişilerin aşağıda yazılı olan kurum internet sitesi üzerinden online işlem yapmaları gerekiyor.
Başvuru için tıklayınız
Başvuru için istenen belgeler
Nüfus cüzdanının aslı ile birlikte fotokopisi.
Mezun olunan eğitim kurumunun diploması.
Sürücü belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi.
Sağlık Raporu.
Adli sicil belgesi.
Askerlik durum belgesi.
İkametgah Belgesi.
SGK hizmet dökümü.