İzmir Büyükşehir Belediyesi 13 Personel Alımları Başlıyor

İzmir Büyükşehir Belediyesi 13 Personel Alımları Başlıyor

Personel alımları kapsamın ilan yayınlandı. İzmir Büyükşehir Belediyesi Tarafından kamu personeli alımı gerçekleştirileceği açıklandı. Başvuru yapacak adaylar için başvuru detayları yazımızda…

İzmir Büyükşehir Belediyesi Tarafından İŞKUR üzerinden personel alımı gerçekleştirileceği ilan edildi. Paylaşılan ilana göre farklı farklı nitelikte 13 adet personel alınacak.

Başvuru Şekli Ve Yeri

Başvuru yapacak adaylar için başvurular şahsen gerçekleştirele bilecektir. Adaylar istenilen belgelerin Merkez Mahallesi Şehit Hakan Algın Caddesi No: 8D-1 Karaburun/ İzmir adresine iletilmesi ile yapabileceklerdir.

Başvuru Tarihleri

Başvurular 15 Haziran 2021 tarihinde başlayacak olup en geç başvurular 16 Haziran 2021 tarihinde sona erecektir.

Başvuru Şartları

Başvuru yapacak adaylar Karaburun İlçesinde İkamet ediyor olma ve 28 Nisan 2018 tarih ve 11608 sayılı bakanlar kurulu Kararının 4. Maddede Şartlarını taşıyor olma şartları aranmaktadır.

Başvuruda Gerekli Belgeler

Başvuru yapacak adaylar şahsen müracaatları esnasında Özgeçmiş ve İkametgâh belgelerini getirmeleri gerekmektedir.

Alımı Gerçekleştirilecek Unvanlar

Alımı yapılacak olan unvanlar 2 Adet Şef Garson, 3 Mutfak Görevlisi, 2 Kasiyer ve 4 Garson olmak üzere toplamda 13 personel alımı yapılacak.

İlan metni.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.