Kamu Daimi Anaokulu Öğretmeni, Otopark görevlisi, Ziraat Mühendisi Alımı İlanları
Kamu personel alımı 2021 ilanları kapsamında İzmir büyükşehir belediyesi başkanlığına bağlı olan İzelman içinde görevlendirilmek üzere 8 memur alımı yapılacak.
Devlet Personel Alımı Başvuru Bilgileri
Son başvuru tarihi 30.07.2021 olarak açıklanmıştır.
Başvuru mail adresi üzerinden online yöntemi ile yapılacaktır.
Mail adresine bir sayfalık fotoğraflı bir özgeçmiş yollamanız ve hangi kadroya başvuru yapmak istediğinizi belirtmeniz gerekmekte.
basvuru@izelman.com.tr
Alım Yapılan Kadrolar
• Sınıf Annesi 1
• Anaokulu Öğretmeni 2
• Elektrik ve Elektronik mühendisi 1
• Su ürünleri mühendisi 1
• Ziraat Mühendisi 1
• Kimyager 1
• Otopark görevlisi 1
Belediye İşçi Alımı Başvuru Şartları Nedir?
1. İzelman kurumu için İlan edilmiş olan kadro için gerekli olan bütün niteliklere sagip olunması gerekiyor.
2. Türk vatandaşı olmak.
3. Kamusal haklardan mahrum olunmaması gerekiyor.
4. Askerlik görevleri ile ilgili olarak ilişkilerinin bulunmaması gerekiyor.
5. Görevlerini yapmalarına engel bir sağlık sorunlarının olmaması gerekiyor.
6. Sahtecilik, ihaleye fesat karıştırma gibi suçlar işlememiş olmaları gerekiyor.
7. Devletin güvenliğine karşı suçlar işlenmemiş olması gerekiyor.
İstenen Belgeler
Nüfus cüzdanının aslı ile birlikte fotokopisi.
Mezun olunan eğitim kurumunun diploması.
Sürücü belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi.
Sağlık Raporu.
Adli sicil belgesi.
Askerlik durum belgesi.