Belediye memur alımı için başvuru yapmak isteyenlerin tercihen lisans mezunu olmaları şartı bulunuyor.
Başvuru Bilgileri Nedir?
• İstanbul büyükşehir belediyesi büro işçi alımı son başvuru tarihi 11.10.2021 olarak açıklandı.
• İşe alım başvurusu için aşağıda bulunan kurum sitesi üzerinden online başvuru yapılması gerekiyor.
BAŞVURU İÇİN TIKLAYINIZ
MEMUR ALIMI BAŞVURU GENEL ŞARTLARI
1. Büro işçisi için yayınlanan ilanı için başvuracak kişilerin T.C. Türk vatandaşı olmak zorunluluğu bulunuyor.
2. İstanbul belediyesi için ilan edilen ilanı için başvurmak isteyen kişilerin kamu hak ve hukuklarından mahrum olmama zorunluluğu bulunmakta.
3. İsper kurumu için yayınlanmış bulunan iş ilanlarına başvurmaya istekli şahısların suçlarından affedilmiş olsalar bile ülkenin güvenliğine karşı suç işlememiş olmak zorunluluğu var.
4. Kamu personeli alımı için yayınlanmakta bulunan iş ilanlarına başvuruda bulunacak vatandaşların Türkiye’nin Anayasasını çökermeye çalışmak ve Türkiye Cumhuriyeti’ne karşı suç işlememiş olmak zorunluluğu var.
ADAYLARDAN İSTENİLEN BELGELER
1. Personel yönetim alımları için duyurulmuş resmi ilan başvuracak tüm adayların Kimlik kartının aslı ve fotokopisinin olması zorunludur.
2. Belediye alımları ilanına başvuru işlemi yapmak isteyen bütün adayların Diploma belgelerinin aslı ya da noter üzerinden onaylı örneği ya da e-devlet üstünden alınmış olan barkotlu olan mezuniyet belgesi gerekiyor.
3. İsper büro görevlisi için yayınlanmış iş ilanına başvurmak isteyenlerin yurt dışı okullardan mezun olmuş şahısların Denklik Belgelerinin aslı ve onaylı örnekleri gerekmekte.