Manisa İl Milli Eğitim Müdürlüğü İŞKUR’da yaptığı açıklamada alınacak 12 personelin sürekli işçi kadrosunda Büro İşçisi olarak kurum bünyesinde istihdam edileceği belirtildi.
Büro İşçisi İçin (Sadece Engelli olanlar başvurabilecek) aranan şartlar (4 personel)
İktisat, İşletme, İİBF, Siyasal Bilgiler, Sosyal Bilimler Fakültelerinin Kamu Yönetimi, Muhasebe ve Finans Yönetimi, Muhasebe ve Denetim, Muhasebe, Maliye, İşletme, İktisat, Ekonomi ve Finans, Ekonomi, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri ilişkileri bölümlerden Lisans mezunu olmak, 18 yaşını tamamlamış olmak (13 Temmuz 2002 ve sonrası) ve Manisa merkez ve belirtilen ilçelerinde ikamet ediyor olmak şartları aranmaktadır.
Büro İşçisi İçin (Sadece Engelli olanlar başvurabilecek) aranan şartlar (5 personel)
Meslek Yüksek Okulu Ön Lisans Kamu Yönetimi, Muhasebe ve Finans Yönetimi, Muhasebe ve Denetim, Muhasebe, Maliye, İşletme, İktisat, Ekonomi ve Finans, Ekonomi, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri ilişkileri bölümlerden mezun olmak, 18 yaşını tamamlamış olmak (13 Temmuz 2002 ve sonrası) ve Manisa merkez ve belirtilen ilçelerinde ikamet ediyor olmak şartları aranmaktadır.
Büro İşçisi İçin (Sadece Eski Hükümlü/TMY olanlar başvurabilecek) aranan şartlar (3 personel)
Meslek Yüksek Okulu Ön Lisans Muhasebe ve Vergi Uygulamaları, Coğrafi Bilgi Sistemleri, İnsan Kaynakları Yönetimi, İş Sağlığı ve Güvenliği, İşletme Yönetimi, Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterlik, Bilgisayar Operatörlüğü ve Teknikerliği, Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama, Bilgisayar Programcılığı, Büro Yönetimi ve Sekreterlik, Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı ve Adalet bölümlerden mezun olmak, 18 yaşını tamamlamış olmak (13 Temmuz 2002 ve sonrası) ve Manisa merkez ve belirtilen ilçelerinde ikamet ediyor olmak şartları aranmaktadır.
Adaylar için son müracaat tarihi 13 Temmuz 2020’dir.
Adaylar için sözlü sınav 29 Temmuz 2020 Çarşamba günü İsmet İnönü Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Konferans Salonunda yapılacaktır.
Daha detaylı bilgi için İŞKUR ilan başvuru numaraları 00005578986, 00005579187 ve 00005579254’tür.