Kamu memur alımı ilanları için başvuru yapmak isteyen vatandaşların Muğla belediyesi tarafından açıklanmış olan personel alımı şartlarını taşıması gerekiyor.
Başvuru Bilgileri Nedir?
Muğla belediyesi memur alımı için son başvuru tarihi 2.09.2021.
Adaylar başvurularını aşağıda yazılı olan adres üzerinden yapacaktır.
Aşağıda resmi belge bulunuyor lütfen inceleyiniz.
Orhaniye mahallesi Bülent Önuçan sokak no: 10 Menteşe – Muğla
Başvuru Şartları Nedir?
Belediye memur alımı için başvuracakların ticaret meslek lisesi veya yüksek öğrenim kurumlarının 2 ya da 4 yıllık muhasebe bölümlerinden mezun olmaları ve Türk vatandaşı olması gerekiyor.
Kamu personel alımı için bütün kişilerin bilgisayar, muhasebe ve ofis ekipmanlarını iyi şekilde kullanmaları ve kamusal haklardan mahrum olunmaması gerekiyor.
Muğla işçi alımı ilanları için şahısların muhasebe alanında en az 5 yıl deneyimli olmaları ve askerlik görevleri ile ilgili olarak ilişkilerinin bulunmaması gerekiyor.
Muğla iş ilanları için başvurmak isteyenlerin Muğla şehrinde ikamet ediyor olmaları ve görevlerini yapmalarına engel bir sağlık sorunlarının olmaması gerekiyor.
Muhasebeci alımı ilanları için adayların e defter, e fatura ve e arşiv gibi konularda bilgili olmaları ve sahtecilik, ihaleye fesat karıştırma gibi suçlar işlememiş olmaları gerekiyor.
Kamu İstenen Belgeler
Nüfus cüzdanının aslı ile birlikte fotokopisi.
Mezun olunan eğitim kurumunun diploması.
Sürücü belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi.
Sağlık Raporu.
Adli sicil belgesi.
Askerlik durum belgesi.
İkametgah Belgesi.
SGK hizmet dökümü.