Ticaret Bakanlığı 524 Gümrük Muhafaza Memuru, Büro Personeli ve Muayene Memuru Alımı Yapacak!

Ticaret Bakanlığı 524 Gümrük Muhafaza Memuru, Büro Personeli ve Muayene Memuru Alımı Yapacak!

Ticaret Bakanlığı 524 personel alımı duyurusunu son dakika kamuoyu ile açıkladı. 3 Farklı kadroda toplamda 524 kamu personeli alımı gerçekleştirilecek. Ticaret Bakanlığı gümrük muhafaza memuru alımı da yapacak. İşte detaylar.

Ticaret Bakanlığı bünyesinde 524 sözleşmeli kamu personeli alımı için son adım atıldı ve ilan Resmi Gazete'de yayımlandı. Ticaret Bakanlığı kamu personeli alımı başvuru şartları neler? İşte o haberin detayı.

3 Kadroda Alım Olacak

Bakanlık büro personeli, gümrük muhafaza memuru ve muayene memuru kadrolarında 524 personel alımı gerçekleştirecek.

23 Şehirde Başvuru Alacak!

Ticaret Bakanlığı Ankara, Ağrı, Antalya, Ardahan, Artvin, Bursa, Edirne, Gaziantep, Hakkari, Iğdır, Hatay, İstanbul, İzmir, Kırklareli, Kilis, Mardin, Mersin, Şanlıurfa, Şırnak, Trabzon, Yozgat, Van şehirlerine memur ataması yapacak.

KPSS 70 Puan İstiyor!

Başvuru yapacak adaylardan büro personeli alımı için önlisans KPSS P93'ten 70 puan isteniyor.

Muayene memuru ile Gümrük Muhafaza memuru alımı için KPSS P3 puan türünden 70 puan istenmektedir.

Başvuru Tarihleri

Başvurular dijital ortamda 15.03.2022-22.03.2022 tarihleri arasında son başvuru tarihi itibarıyla saat 17:00’a kadar alınacaktır. Sınava başvurmak isteyen adaylar, Kariyer Kapısı (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) üzerinden başvurularını gerçekleştirecektir.

Muayene memuru alımı ve Gümrük Muhafaza Memuru alımı için ;

  • En az dört yıllık eğitim veren fakülte ve yüksekokulların hukuk, uluslararası ilişkiler, siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler, iktisat, ekonomi,
  • siyaset bilimi ve kamu yönetimi, işletme, maliye, ekonometri, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri, istatistik, uluslararası ticaret ve lojistik, uluslararası ticaret ve işletmecilik,
  • uluslararası ticaret ve finans, finans ve bankacılık, gümrük işletme, muhasebe ve finans yönetimi bölümlerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından onaylanmış yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarının yukarıda belirtilen bölümlerinden mezun olma şartı vardır.

Büro Personeli Alımı için; En az iki yıllık eğitim veren ve yüksekokulların büro yönetimi ve yönetici asistanlığı bölümünden ya da denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından onaylanmış yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarının belirtilen bölümünden mezun olma şartı vardır.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.