Akdeniz Üniversitesi tarafından yapılan açıklamaya göre alınacak 245 personelin sözleşmeli personel statüsünde 173 Hemşire, 3 Psikolog, 2 Diyetisyen, 1 Fizyoterapist, 3 Eczacı, 38 Sağlık Teknikeri, 21 Diğer Sağlık Personeli, 3 Laborant ve 1 Röntgen Teknisyeni olarak Sağlık Araştırma Hastanesi ve Diş Hekimliği Fakültesi bünyesinde istihdam edileceği belirtiliyor.
Adaylarda aranan genel şartlar
Türk vatandaşı olmak, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesindeki şartları taşıyor olmak, Erkek adaylar için askerlik hizmetini yapmış, muaf veya tecilli olmak, 657 sayılı Kanun’un 53’üncü maddesi hükümleri saklı kalmak kaydıyla görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı ile gece nöbeti tutmasına ve vardiyalı çalışmasına engel olabilecek sağlık problemi bulunmamak, Lisans mezunları için 2018 KPSS (B) grubu KPSS(P3) puanı, Ön lisans mezunları için 2018 KPSS (B) grubu KPSS (P93), puanı esas alınacak olup, Hemşire adaylarının 60 (Altmış) ve üzeri puana sahip olmak, Diğer pozisyonlar için 2018 KPSS (B) grubu puan sırası esas alınmak suretiyle değerlendirme yapılacaktır, Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan Emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak, Başvuru bitim tarihi itibariyle tüm pozisyonlar için 35(otuz beş) yaşından gün almamış olmak ve Çeşitli KHK ile kamu görevinden çıkarılmamış olmak şartları aranmaktadır.
Başvuru şekli ve zamanı
Online olarak Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezinde (Hastane) yer alan pozisyonlara başvuruda bulunacak adayların http://mobil.hastane.akdeniz.edu.tr/personelkayit ve Diş Hekimliği Fakültesinde yer alan pozisyonlara başvuruda bulunacak adayların http://mobil.hastane.akdeniz.edu.tr/personelkayitdis web adresinden başvuru yapılacak pozisyon için gerekli evrakları sisteme eksiksiz olarak yüklemesi ve başvuru işlemini tamamlaması gerekmektedir.
Adaylar; Başvuru işlemleri ilanın Resmî Gazete’de yayımlandığı (15 Haziran 2020) tarihten itibaren 15 (on beş) gün içerisinde yapılabilecektir.
Online başvurular dışında şahsen, posta ve e-posta yolu ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.