Dışişleri bakanlığının yayınlamış olduğu ilana göre Los Angeles Başkonsolosluğu bünyesinde istihdam edilmek üzere sınav yöntemiyle 2 adet sözleşmeli sekreter alımı gerçekleştirileceği kurum tarafından ilan edildi.
Başvuru Şekli
İlana başvuru yapmak isteyen adaylar “8500Wilshire Blvd.Suite 900, Beverly HillsCA-90211” adresine mesai saatleri içerisinde şahsen veya posta yolları ile müracaatlarını gerçekleştirilebilecektir.
Posta yolu ile başvuru yapacak adaylar Postada meydana gelebilecek gecikme ve kayıplardan Başkonsolosluğumuz sorumlu değildir.
Adaylarda Aranan Şartlar
Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olma, 41 yaşından gün almamış olma, En az lise ve dengi okullardan mezun olma, kamusal haklarından mahrum olmama, Askerlik ile ilişiğinin bulunmaması, Her türlü iklim koşullarında görev yapmaya engel durumu bulunmadığını sağlık kurulu raporu ile belgelemek, Çok iyi derecede İngilizce ve Türkçe bilmek ve Bilgisayar ve daktilo kullanabilme şartlar aranmaktadır.
Adaylarda İstenilen Belgeler
Başvuru dilekçesi, Özgeçmiş, Türk pasaportunun aslı veya onaylı sureti ile işlem görmüş sayfaların fotokopileri, Nüfus cüzdanının aslı veya onaylı sureti ile arkalı önlü fotokopisi, Son mezun olunan okuldan alınan diplomanın aslı veya onaylı sureti ile bir adet fotokopisi, Erkekler için askerlik terhis belgesi veya askerlikle ilişiği olmadığına dair belge, Son 6 ay içinde çekilmiş2 adet renkli vesikalık fotoğraf belgeleri istenilmektedir.