Kamuya personel alımları kapsamında ilan yayınlandı. Yayınlanan kamu personeli alımı ilanına göre İzmir büyükşehir belediyesine bağlık Karaburun ilçe belediyesinin yayınlamış olduğu ilana göre 2 adet Memur alımı gerçekleştirilecek.
Müracaat Şekli ve Adresi
Başvurularını gerçekleştirmek isteyen adaylar Belediye başkanlığının resmi sitesi üzerinden temin edilecek olan başvuru formu ile birlikte istenile belgeleri de ekleyerek müracaatlarını gerçekleştire bileceklerdir.
Müracaatlar 2 şekilde yapıla bilecek olup Elektronik ortamda yapılacak müracaatlar Başvuru metninde yer alan mail adresine gerçekleştirile bilecek olup, şahsen müracaatlar Merkez mahallesi Başkomutan Atatürk Caddesi No:4 Karaburun/İzmir adresine gönderilebilecektir.
Başvuru Tarihleri
Başvurular 16 Ağustos 2021 Tarihi itibari ile alınmaya başlayacak olup en geç müracaatlar 18 Ağustos 2021 tarihinde sona ereceği belirtildi.
Başvuru Özel Şartları
2020 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (KPSS) en az 60 puan almış olma ve Daha önce çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlardan disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle çıkarılmış olmama şartları ile alım gerçekleştirile bilecektir.