Kamu Personel Danışman Alımı İlanları
Erzurum Narman belediyesi başkanlığı satış danışmanı personeli alımı iş ilanları için başvuru işlemi yapmak isteyen bütün kişilerin kurumun belirtmiş olduğı şartları taşıması gerekmekte.
Danışman Alımı Başvuru Bilgileri
Satış danışmanı memuru alımı son başvuru tarihi 27.07.2021
Personel alımı ilanları için başvuru yapacak kişilerin aşağıda resmi olarak yazılı olan adresi üzerinden başvuru yapılması gerekiyor
Narman belediyesi hizmet binası
Danışman Alımı Başvuru Şartları Nelerdir?
1. Narman danışman alımları için başvuracak kişilerin TC vatandaşı olmak zorunluluğu bulunuyor.
2. Erzurum şehrine bağlı bulunan Narman belediyesi personel alımı ilanı için başvurmak isteyen bütün kişilerin kamu hak ve hukuklarından mahrum olmama zorunluluğu bulunmakta.
3. Danışman ilanı Narman belediyesi için ilan edilmiş duyurulara başvurmak isteyen bütün şahısların ünvanlar için aranmakta olan nitelikleri karşılaması gerekmekte.
Danışman Alımı İçin İstenen Belgeler
• Danışman alımı belediye 1 adet personel alımı için duyurulmuş resmi ilan başvuracak tüm adayların Kimlik kartının aslı ve fotokopisinin olması zorunludur.
• Kamu personel alımı Erzurum şeghri için yayınlanmış iş ilanına başvurmak isteyenlerin yurt dışı okullardan mezun olmuş şahısların Denklik Belgelerinin aslı ve onaylı örnekleri gerekmekte.
• Belediye memur alımı ilanları dahilinde danışman alımı ilanına başvuru işleminde bulunmak isteyen bütün erkek Aday kişilerin askerlik ile bağı bulunmadığına ait resmi beyanı lazım.