Mersin Büyükşehir Belediyesi Sözleşmeli Personel Alımı

Mersin Büyükşehir Belediyesi Sözleşmeli Personel Alımı
Mersin Büyükşehir Belediyesi Sözleşmeli Personel Alımı
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Personel alımları kapsamında ilanlar yayımlanmaya devam ediyor. Mersin Tarsus belediyesinin yayınlamış olduğu ilana göre bünyesinde istihdam edilmek üzere 1 adet Şap işçisi alımı yapılacak.

Başvuru Bilgisi

Başvuru yapmak isteyen adaylar Tozkoparan zahit mahallesi Mimar Sinan Bulvarı No: 63/D Tarsus/Mersine adresine Şahsen istenilen belgeler ile birlikte 2 şubat 2021 17.00 kadar şahsen veya posta yolu ile yapılacaktır. Başvuru yapmak isteyen adaylar için alımı yapılacak unvan Şap işçisi olacağı belirtildi. Adaylar 3 Yıllık çalışma süresine tabi tutulacaklardır. Nitelik geçici nitelikte olacağı belirtildi.

Adaylarda aranan şartlar

Mersin Tarsus ilçesinde ikamet ediyor olma, T.C vatandaşı olma, 18 Yaşını tamamlamış olma, kamusal haklarından mahrum olmama, Belirli suçlardan ceza almamış olma şartları aranmaktadır.

Adaylardan istenilen belgeler

Nüfus Cüzdanı, Mesleki Yeterlilik belgesi belgeleri istenilmektedir.

Başvuru yapacak adaylar için başvuru kılavuzu.

Mersin Büyükşehir Belediyesi Sözleşmeli Personel Alımı

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Giriş Yap

Memur Alımı ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin

Bize Katılın