Nevşehir Belediyesi 40 Otopark İşçisi Alımı Yapacak

Nevşehir Belediyesi 40 Otopark İşçisi Alımı Yapacak

Nevşehir Belediyesi yayınladığı ilan ile 40 otopark işçisi alımı yapacağını açıkladı.

Başvuru Şartları 

Nevşehir Belediyesi tarafından yayınlanan ile 40 otopark işçisi alımı yapılacağı açıklandı. İşçiler daimi statüde istihdam edileceklerdir. İşçilerin en az ilkokul mezunu olmaları gerekmektedir. Başvuru esnasında istenen belgeler arasında 1 adet fotoğraf ile kimlik fotokopisi yer almaktadır. Adaylar başvurularını şahsen yapacaklardır. Başvuru tarihleri ise 13 ile 16 Aralık 2019 tarihleri arası olarak belirlendi.

Başvuran adaylar 17 Aralık tarihinde mülakata tabi tutulacaklardır. Mülakat sonucunda belirlenen adaylar Nevşehir’in muhtelif yerlerindeki otoparklarda görevlendirilecektir. İşe alınan personeller vardiyalı olarak çalışacaklardır. 

Otopark işçisinin yanı sıra muhasebe personeli, bilişim personeli, satış ve pazarlama uzmanı, sevkiyat ve depo personeli kadrolarına da personel alımı gerçekleştirilecektir. Bu kadrolar için belirlenen şartlar birbirinden farklıdır. Bu nedenle adayların başvuru yapacakları kadronun şartlarını iyi bir şekilde incelemeleri gereklidir. Eğer yanlış bilgi veya belge verilirse bu durumda atama işlemi gerçekleştirilmeyecektir. Ayrıca kişiler hakkında soruşturmalar yürütülmesi de söz konusu olabilecektir.

Tüm kadrolar ile birlikte Nevşehir Belediyesi 54 işçi alımı gerçekleştirecek. Belediyenin personeli olarak güvenceli bir iş sahibi olmak isteyen adayların bu ilanı kaçırmamaları gerekmektedir. Çalışanlar için son derece önemli olan bu konu hakkındaki tüm gelişmeleri sitemizden takip edebilirsiniz. Yeni bir gelişme yaşanması halinde sitemizden ayrıntıları öğrenebilirsiniz.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.