TCDD Taşımacılık resmi internet sitesi üzerinden yayımladığı duyuruda KPSS 2020/2 tercih sonuçlarına göre kuruma yerleşen memurları ilgilendiren bilgiler paylaşıldı.
Yapılan açıklamada;
2020/2 KPSS merkezi atama ile Genel Müdürlüğümüze yerleşen adaylardan istenen belgeler başlığı altında adaylardan aşağıdaki belgeler istenmektedir.
2 Adet Noter Tasdikli Diploma Örneği (Diplomanın aslı ibraz edildiği takdirde diploma fotokopisinin TCDD Taşımacılık A.Ş. yetkilisi tarafından onaylanması yeterli olacaktır.), 2 Adet Ortaöğretim Diploma Örneği veya Okuldan Alınan Belge (Öğrenim süresi 4 yıl veya Hazırlık + 3 yıl olanlar için), 2 Adet Terhis Belgesi (Askerlik görevini yapmış olanlar için) veya Askerlik durum belgesi (Tecil yaptırmış olanlar) (İlgili kurumlardan veya e-devlet sisteminden alınabilir), 2 Adet Tasdikli Nüfus Cüzdanı Örneği (Nüfus cüzdanının aslı ibraz edildiği takdirde nüfus cüzdanı fotokopisinin TCDD Taşımacılık A.Ş. yetkilisi tarafından onaylanması yeterli olacaktır.), 2 Adet YDS Sonuç Belgesi (A-B-C düzeyinde YDS sonuç belgesi olanların da sözleşme ücretleri etkileneceğinden belge getirmeleri gerekmektedir.),
Ayrıca; 2 Adet Hizmet Belgesi (Herhangi bir sosyal güvenlik kurumuna tabi olarak çalışmış olanlar için) (İlgili kurumlardan veya e-devlet sisteminden alınabilir), Adres Beyanı (İlgili kurumlardan veya e-devlet sisteminden alınabilir), Son 6 ay içinde çekilmiş 6 Adet Fotoğraf (+3 Adet Vagon Teknisyenleri ve Tren Teşkil Memurlarının Psikoteknik Muayene Formu için), 2 Adet Adli Sicil Kaydı (İlgili kurumlardan veya e-devlet sisteminden alınabilir), 2020/2 KPSS Yerleştirme Sonuç Belgesi, Aday Personel Bilgi Formu (Ek-4’teki form eksiksiz doldurulup arkalı-önlü tek sayfaya çıktısı alınıp imzalanacaktır.), Sağlık Kurulu Raporu.
Belge teslimi nasıl ve ne zaman yapılacak
Yukarıda belirtilen bütün belgeleri eksiksiz hazırlayan adayların, pandemi koşulları nedeniyle önceden randevu alması ve belirtilen gün içinde Genel Müdürlüğe gelmeleri gerekmektedir. Adaylar kurum e-posta adresine ad, soyad ve telefon numaralarının bulunduğu bir mail atarak randevu alacaklardır. Adaylar kendileri için uygun günleri mailin içeriğinde belirtebilirler. Müsaitlik durumuna göre adayların talep ettiği günler değerlendirilecektir. Gün belirtmeyen adaylar müsait olan ilk günde belge teslimi için çağırılacaktır. Adaylara belirlenen randevu zamanı telefon ve mail yoluyla bildirilecektir.
Belge teslimi için son tarih ne zaman
26 Şubat 2021 tarihi mesai bitiminden sonra ve/veya posta yoluyla yapılacak müracaatlar kabul edilmeyecektir.