Bilgisayar kullanmasını bilen personel alımı ilanı için başvuru yapmak isteyen kişilerin tercihen lisans mezunu olması gerekmekte.
KAMU SEKRETER ALIMI BAŞVURU BİLGİLERİ
İSPER asistan alımı son başvuru tarihi 17.10.2021 olarak açıklandı.
Tüm adaylar başvuru işlemlerini aşağıda bulunan İstanbul kariyer sitesi üstünden yapmalıdır.
Başvuru İçin Burayı Tıklayınız
BELEDİYE ASİSTAN ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI
KPSS’siz memur alımı için görev almak amacı ile başvuracak olan kişilerin araştırma yapma becerilerine sahip olmaları, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olması ve tercihen 4 yıllık üniversite mezunu olması gerekmekte.
Kamu personel alımı için çalışmak amacı ile başvuruda bulunacak kişilerin içerik ve kendilerini geliştirmeye açık olmaları, herhangi bir sigortalı işte çalışmıyor olması ve iyi bir şekilde iletişim becerilerine sahip olmaları gerekiyor.
Belediye işçi alımı geneli içinde açıklanmış iş ilanları için başvurmak isteyenlerin günümüz çalışma yaklaşımlarına hakim olması, herhangi bir adli sicil kaydının bulunmaması ve proje temelli eğitim konularında deneyim sahibi olmaları gerekmekte.
Bütün memur adaylarının Microsoft Office programları Word, Excel, PowerPoint gibi programları iyi derecede kullanıyor olması ve yaptığı işte insiyatif alması gerekiyor.
İstanbul iş ilanları kapsamında çalışacak kişilerin kriz yönetimi becerisi yeteneklerinin olması, kamusal haklardan mahrum olunmaması ve temsil yeteneğine sahip olmaları gerekiyor.
Başvuru yapan adayların tercihen askerlik ile ilişkilerinin olmaması ve işlerini yapmalarına engel bir sağlık sorunlarının olmaması gerekiyor.